Anglický jazyk

Skupina paní učitelky D. Josefíkové: https://mgr-dana-josefikova.webnode.cz/vyuka-od-22-6-do-26-6/

Skupina p. učitelky H. Herre https://anglicky-jazyk9.webnode.cz/

Moje skupina:

19 th June

Podívejte se na oblíbený komiks (učebnice str. 51) a poslechněte si jej: https://fdslive.oup.com/www.oup.com/elt/general_content/cz/Chit_Chat_1_CD2_Track_30.mp3?cc=cz&selLanguage=cs&mode=hub

Řešení 50/5:

an ostrich, an eagle, an elephant, a parrot, a penguin, a snake

18 th June

Podívejte se v uč. na str. 50 a poslechněte si: https://fdslive.oup.com/www.oup.com/elt/general_content/cz/Chit_Chat_1_CD2_Track_29.mp3?cc=cz&selLanguage=cs&mode=hub

Podívejte se v pr. s. na 50 / 5 - doplňuje se zde a/an.

Jsou to neurčité členy, v překladu znamenají nějaký / nějaká / nějaké.

Existuje jednoduchá pomůcka, před samohlásku doplníme an. Př. an ostrich.

Před souhlásku doplníme a. Př. a parrot. Zkuste si cvičení doplnit. Příští týden zde najdete řešení.

17 th June

Poslechněte si píseň ze str. 49 v učebnici: https://fdslive.oup.com/www.oup.com/elt/general_content/cz/Chit_Chat_1_CD2_Track_27.mp3?cc=cz&selLanguage=cs&mode=hub

V pr. sešitě vypracujte 49 / 3 a 4.

Věty ze cvičení 49 / 3 mi napište do formuláře:

Správně věty napsala Adrianka i Martin.

Řešení: 1. There ´ s a sad hippo. 2. There are three long snakes. 3. There ´ s a big crocodile.   4. There are four little monkeys. 5. There ´s a happy lion.

11 th June

Podívejte se do učebnice na str. 48 dole a poslechněte si poslech: https://fdslive.oup.com/www.oup.com/elt/general_content/cz/Chit_Chat_1_CD2_Track_26.mp3?cc=cz&selLanguage=cs&mode=hub

Objevuje se zde vazba There is... / There are... Stáhněte si Zápis a přepište, nebo nalepte do sešitu.

Slovíčka 10.lekce - dopište si 2.sloupec a slovíčka k obrázkům.

V pr. sešitě vypracujte 48/2.

10 th June

Začneme 10. lekci. V příloze ze dne 26.3. máte slovníček. Ze slovníčku si vytiskněte slovíčka 10. lekce (str. 13). Vypište si 1 sloupec (psacím písmem). V pr. s. vypracujte 48/1. Pak si procvičujte slovíčka i výslovnost: https://quizlet.com/510678900/unit-10-animal-safari-vocabulary-1-hodina-flash-cards/

4 th June

Zopakujte si slovíčka do 9. lekce. Projděte si znovu hru z učebnice str. 47.

Podívejte se na obrázek. Zkuste říct, co si můžou lidé objednat v restauraci. Kdo má tiskárnu, může si obrázek vytisknout a jídlo i nakreslit na talíře.

3 rd June

Opět si poslechněte píseň pizza and chips. 

Pro procvičení dnů v týdnu si poslechněte cvičení v učebnici na str. 63 (pozor dny začínají nedělí): https://fdslive.oup.com/www.oup.com/elt/general_content/cz/Chit_Chat_1_CD2_Track_46.mp3?cc=cz&selLanguage=cs&mode=hub

28 th May

Zazpívejte si znovu píseň Pizza and chips (procvičíte si tím dny v týdnu).

Pak se mrkněte na obrázek Minitest 9. Můžete si vytisknout a vyplnit, nebo projít ústně.

Cvičení 2 z minitestu napište do formuláře.

Správné řešení: I like oranges. I don ´ t like fish. I don ´ t like yoghurt. I like ice cream. I like apples.

Všichni jste si poradili, chválím vás!

27 th May

Procvičování a opakování 8. - 9. lekce a Review C.

A poslech písně: Pizza and chips: https://learnenglishkids.britishcouncil.org/songs/pizza-and-chips

Pod písní jsou dokumenty (1. slova k písni, 2. aktivity, 3. řešení aktivit).

21 st May

Dokončit Review C v prac. s. str. 47.

Pozor! Na otázku: Have you ...? Odpovídáte: Yes, I have. / No, I haven ´ t.

Na otázku: Do you ...? Odpovídáte: Yes, I do. / No, I don ´ t. 

Na otázku: Has it ...? Odpovídáte: Yes, it has. / No, it hasn ´ t. 

20 th May

V pr. s. str. 47 - Quiz time: A.

18 th May

Podívejte se znovu na hru na str. 47. Kdo ji umí hrát, může si ji zahrát ještě jednou.

Kdo neví, jak se hrou pracovat, může si stáhnout malou nápovědu u sloupečku 1 a 2. Můžeš postupovat po jednom políčku, nebo házet kostkou. Když si stoupneš na dané políčko, splníš úkol (vytvoříš otázku a odpověď, nebo u Say and do - řekneš a předvedeš). 


14 th May

Moc vás chválím, pěkně pracujete.

Podívejte se na str. 47 v učebnici, kde je hra. Pokud si hru můžete zahrát s někým, kdo umí anglicky, tím lépe. Každý geometrický tvar znamená jinou formu úkolu. Projděte postupně všechna políčka a zkuste vytvořit otázky a odpovědět na ně. Pokud vám to nepůjde, nic se neděje (v pondělí přidám ke hře nápovědu).

13 th May

Vytvořte věty: pr. s. 47/3. Věty mi opět napište.

Správně mi věty napsalo všech 15 žáků. Ve větách měl jen někdo drobné chybičky.

Řešení: Whose pizza is this?

You ´ ve got two legs.

I don ´ t like bananas.

Do you like chicken?

Have you got a red hat?

11 th May

Učebnice 46/2: Read and choose.

Řešení: 1b, 2c, 3a, 4b.

Správně odpovědělo 15 žáků. Někteří se nechali trochu zmást 2.úkolem, ale uznala jsem to. Správně byl obrázek, na kterém byla pizza i salát (2a -  pouze pizza).

7 th May

Prac. s. 46/2. Pozorně se podívejte na obrázek a odpovězte: Yes, it has. Nebo: No, it hasn ´ t.

6 th May

V pr. s. 46/1 - opisuj pečlivě slovíčka do správných rámečků.

4 th May

Review C

V učebnici na str. 46 - 1.cvičení. Poslechněte si text, ke každému písmenu doplňte číslo podle poslechu. 

Správně odpovědělo všech 15 žáků. Velká pochvala pro všechny!

Řešení: a 3, b 5, c 2, d 1, e 4.

https://fdslive.oup.com/www.oup.com/elt/general_content/cz/Chit_Chat_1_CD2_Track_22.mp3?cc=cz&selLanguage=cs&mode=hub

30 th April

Jste moc šikovní, krásně pracujete. Dnes dokončíme 9.lekci.

V pracovním sešitě 45/8 je luštění. Každá značka znamená nějaké písmeno, když se zamyslíte a doplníte pod každou značku dané písmeno, vyjdou vám 3 věty. Napište mi je do dalšího formuláře.

Všechny 3 věty vyluštilo 14 žáků.

Řešení:

I like pizza. 

Fish and chips please.

I ´m hungry.

29 th April

V pr. s. 45/7 tě čeká poskládat věty. Napiš daná slova do rámečků tak, abys poskládal větu.

Pak mi věty přepiš do formuláře...

Moc vás chválím. Věty máte většinou bez chyb, jen u některých jsou drobné chybičky.

Splněno mají úplně všichni. Velká pochvala!

Řešení:

Do you like ice cream?

Yes, I do.

I like fish and chips.

I don ´t like oranges.

What do you like for lunch?

27 th April

Moc vás chválím, jak jste si s předchozím úkolem poradili.

Dnes se podívejte do pr. s. 44/5. Kdo chce může si dané jídlo, které má rád i nakreslit na talíř. Máte napsat, co máte a nemáte rádi k snídani, obědu a večeři (podle vzoru). Váš úkol je jasný, napište mi do formuláře 2 věty, které se týkají oběda.

Chválím 14 žáků, kteří odpověděli správně.

Řešení:

I like .............. for lunch. I don ´t like ............ for lunch. Každý si doplnil jídlo podle toho, co sám má a nemá rád.

23 rd April

Podívej se do uč. na str. 44. Přečti si, co mají rádi Maria a Arnold na snídani (BREAKFAST), oběd (LUNCH), večeři (DINNER).

Řešení:

Maria - B - 6, L - 4, D - 3.

Arnold - B - 2, L - 5, D - 1.

Bezchybně odpověděli  úplně všichni. Velká pochvala! 

22 nd April

Kdo splnil poslech ze 16.4. a poslal odpověď, může si poslechnout další díl oblíbeného komiksu.

20 th April

Udělej cv. v pr. s. 43/ 4. Odpovídej podle pravdy - Yes, I do. / No, I don ´t.

Do you like yoghurt? = Máš rád jogurt? 

16 th April

Poslechni si poslech č. 19, pr. s. 43/3.

3. úkol: Poslechnout si cvičení z pr. s. 43/3 a zjistit, jestli děti mají rády určité jídlo.

Vyhodnocení: Správně odpovědělo 14 žáků. A 1 žákyně napsala správný počet Ano/Ne, jen neupřesnila, kdo ANO a kdo NE.

Řešení: 1 Yes, 2 No, 3 No, 4 Yes, 5 No, 6 Yes.

15 th April

Poslechni si znovu píseň (nahrávka č. 16) a zazpívej si ji.

Podívej se do uč. str. 43 a poslechni si nahrávku (č. 18).

Objevuje se zde otázka: DO YOU LIKE .....? MÁŠ RÁD ....? 

Na otázku: DO YOU LIKE .....? Odpovídáme zkráceně: YES, I DO. (Ano, mám). 

Nebo NO, I DON ´ T. (Ne, nemám).

Zkuste uhodnou, které číslo u obrázku patří k odpovědi Jet, Nicka, Kat a Spike.

8 th April

Happy Easter!    Veselé Velikonoce!

Podívej se na str. 70 v učebnici a vyrob si velikonoční přáníčko s anglickým textem.

6 th April

Podívej se do učebnice na str. 43, píseň nahoře. Poslechni si ji a zkus se ji naučit.

2 nd April

Nezapomeň na úkol z uč. str. 42, cvičení dole!

Dokonči úkoly ze slovníčku str. 12. Připomínám, kdo nemá možnost tisku slovníčku, píše slova do sešitu. Každé slovíčko napíše celkem třikrát.

V pr. s. vypracuj 42/2. Každý napíše celkem 3 věty.

1 st April

Poslechněte si znovu poslech č. 13 a 14 z předchozích dnů (uč. str. 42 - první 2 cvičení).

Podívejte se na poslední cvičení a poslechněte si jej.

2. úkol: Měli jste si poslechnou cvičení (uč. 42 - dole). A určit, co nemá rád brouček.

Vyhodnocení: Správně odpověděli všichni žáci mé skupiny (15 žáků). Chválím vás!

Správné řešení: Brouček nemá rád - chips.

30 th March

Poslechni si ještě jednou slovíčka z 26.3., zkus opakovat i výslovnost. V pracovním sešitě vypracuj 42/1.  Použij slovníček str. 12. Pokud ti rodiče slovníček vytiskli, zkus si napsat 1.sloupec slovíček (všechna slovíčka se píšou malým psacím písmenem). Popros rodiče, ať ti zkontrolují, jestli jsi slovíčka správně opsal. Pokud nemáte možnost tisku - otevři si slovníček a najdi si stranu 12, slovíčka si opiš do sešitu Aj (slovíčka piš pod sebou).

V učebnici se podívej na str. 42. Pusť si dnešní poslech a zkus uhodnout, co si broučci objednali.

26 th March 

Začneme 9. lekci. Nejprv se podívej do uč. str. 42, podívej se na jídelníček a pusť si nahrávku. Zkus slovíčka i opakovat. Popros rodiče, ať ti ze zaslaného slovníčku vytisknou str. 12. Slovníček si můžeš otevřít i tady. Pracovat s ním budeme v pondělí.

Učivo do 23.3.:

Dokončení 8. lekce v pracovním sešitě, přečtení si komiksu z 8. lekce.

1. úkol: V pracovním sešitě na str. 40 jste měli napsat odpovědi. V úkolu tady na stránkách jste měli zvolit správnou možnost u čísla 5.

Vyhodnocení: Správně odpověděli všichni, kteří zaslali odpověď přes formulář. Z mé skupiny odpovědělo 11 žáků.

Správné řešení: It ´s the pirate ´s hat.

Kdo si chce rozšířit slovní zásobu a procvičovat poslech slovíček k oblečení a módě: https://www.umimeanglicky.cz/poslech-slovicek-clothing-1-uroven?source=explicitExercise

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky